Her er de mest stilte spørsmålene, vennligst kontakt oss hvis du trenger mer hjelp.

Jeg har lagt inn bestillingen, hva skjer nå?

Etter at du har lagt inn din online ordre, blir omdirigert til kvitterings-side og mottar e-post bekreftelse for din bestillingen.

* Hvis du bestiller med betaling senere (som Klarna), må du betale Klarna fakturaene i henhold til din valgte betalingsmåte med dem.

Er min online bestilling betalt?

Når du legger inn bestilling online i nettbutikken vår www.byggengros.no, velger du mellom forskjellige betalings-alternativer, uansett alternativ du betaler online med, vil bestillingen bli plassert og utbetalt til oss i Bygg Engros.

Ved bestilling via Klarna, vil du få fakturaer fra Klarna for å betale i henhold til betalingsmåten mellom deg og Klarna.

Jeg fikk ikke ordrebekreftelse på e-post?

Hvis du ikke mottok ordrebekreftelse på e-post, er det antagelig på grunn av:

1. E -posten din er ikke korrekt.

2. ordrebekreftelsen e -post gikk til: spam-mappen.

Hvis du har dette problemet, kan du skrive til oss til: butikk@byggengros.no så vi kan bekrefte bestillingen din for deg og sende deg e-postmeldingen for ordrebekreftelsen.

Hvor lenge til jeg mottar bestillingen min?

Vi har varene våre som vises på nettet, tilgjengelig for levering i disse tre typene:

1. Varer som vi har i vårt eget lager (på lager): sendingsdato er mellom 2 og 4 dager maks (vi sender vanligvis innen 24timer)

2. Varer som vi får fra våre leverandører hver uke (fjernlager): Disse varene som er merket som (fjernlager) skal bestilles fra leverandøren og leveres til oss innen 3 til 5 arbeidsdager. Sendingsdato til deg: 6-8 dager.

3. Varer med ukjent leveringsdato (ved ordre): Noen varer har endret situasjon for tilgjengelig på leverandørens lager, levering av slike varer kan ta 15 dager.

Vi informerer deg via e-post eller telefon om din ordre-situasjon hvis det er noen mulig eller uventet forsinkelse.

Hvor er bestillingen min nå?

Når vi har sendt bestillingen din, sender vi deg e-post som har sporings-nummeret slik at du kan undersøke om ordresituasjonen. Ved uvanlig forsinkelse informerer vi deg om eventuell endring i leveringsdato.

Husk at du kan logge inn ved å bruke bestillings-nummeret og e -posten for å se statusen for bestillingen din. Logg Inn

Hva er fjernlager?

Produkter som er merket som: fjernlager er de produktene som ikke er på vårt lager for øyeblikket, men fortsatt kan bestilles. Vi har løpende forsendelser fra våre leverandører hver uke.

Forventet sendingsdato fra oss (for maskiner som er på fjernlager):

  • Makita: Kan sendes fra oss innen en uke (3-5 arbeidsdager)
  • Hikoki: Kan sendes fra oss innen en uke til to på maks
  • Tjep: Kan sendes fra oss innen en uke til to
  • Andre: 1-2 uker

Vi holder deg oppdatert om enhver endring i leveringstiden, du kan alltid velge mellom å beholde bestillingen eller få full refusjon og enkelt kansellere bestillingen, også kan du sjekke med oss forventet leveringsdato før du bestiller ved å kontakte oss på chat eller e-post.

Jeg ønsker å legge inn en stor bestilling, kan jeg få bedre priser?

Hvis du planlegger å legge en stor bestilling hos oss, kan du sende oss en e-post til: butikk@byggengros.no og nevne varene du planlegger å kjøpe slik at vi kan se om vi kan gi bedre rabatter til deg.

Faktura for mitt kjøp

Faktura-kopien din fra Bygg Engros blir vanligvis sendt til deg på e -post med leverings -e -posten, hvis ikke, kan du logge inn på hjemmesiden vår for å laste ned fakturaen din.

Jeg vil endre bestillingen min

Hvis du vil legge til eller endre noe i bestillingen din, kan du kontakte oss på: butikk@byggengros.no

Hva med garantien?

Alle varene vi selger kommer med den opprinnelige distributør-garantien i Norge. Vi har også vårt eget verksted for reparasjon for mange elektroverktøy med originale reservedeler. Vår reparasjon og reaksjon på spørsmål om reparasjon er alltid klar, vi garanterer (under leverandørens opprinnelige garanti) at ethvert mulig problem med maskinen du kjøper fra oss vil bli løst, noen ganger reparerer vi maskinen, eller noen ganger sender vi en ny i stedet ( det avhenger av saken).
Har du et reparasjonsspørsmål, sjekk verkstedet vårt her: Bygg Engros Verksted

Jeg vil returnere, endre eller kansellere bestillingen:

Du har rett til å starte retur innen 14 dager etter mottak av bestillingen, retur gebyrene per post skal betales av kunden.

Vi har enkel og fleksibel retur og kansellering for bestillinger.

For retur, endring eller kansellering av bestillingen din, kontakt oss til: butikk@byggengros.no

Les mer om Kjøps og bruksbetingelser

Mer?

Trenger du mer hjelp, svarer vi deg gjerne, kontakt oss på e-post til: butikk@byggengros.no